How ماگ حرارتی can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

کتاب، لوازم تحریر و هنر لوازم تحریر آلات موسیقی گیتار

سابلیمیشن: رایج ترین روش چاپ، با کیفیت بالا و ماندگاری زیاد

ماگ های حرارتی نمونه ای از ماگ های سرامیکی هستند که سطح خارجی آنها به جوهری خاص آغشته می شود که با ریختن آب جوش در آن به تدریج رنگ بدنه ی آن تغییر کرده و یا طرح روی لیوان نمایان می شود و از آن به عنوان ماگ جادویی نیز نام برده می شود که می توان عکس های خانوادگی و شخصی را نیز بر روی بدنه ی آنها چاپ نمود.

سلام. ممنون از پیگیری شما برای تحویل لیوان حرارتی من. از کد هدیه هم که فرستاده بودید ممنونم (-:

هدیه: هدیه ای منحصر به فرد و کاربردی برای تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر، یلدا، نوروز و سایر مناسبت ها

زیرا که ماگ های حرارتی به دلیل ویژگی دمایی منحصر به فردشان تا مدت ها در خاطر افراد باقی خواهند ماند و می توانند به بازدهی بالای یک کسب و کار کمک کنند.

ماگ حرارتی از دسته لیوان‌های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است. هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد، رنگ لیوان مشکی خواهد بود؛ ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید، کم کم تغییر حالت داده و تصویر چاپ شده روی آن مشخص می‌گردد.

ماگ های شیشه ای از نظر ظاهر بسیار شیک و زیبا می باشند و تنوع زیادی دارند. این ماگ ها به گونه ای ساخته می شوند که قابلیت حرارت تقریبا بالا را داشته باشند.

برای مثال اگر شما استرس داشته باشید یا هیجان زده شده باشید با حرارت دستانتان، زمانی که ماگ را در دست دارید ممکن است رنگ ماگ تغییر کند. ماگ که با احساسات تغییر رنگ میدهد بخاطر احساس و حرارت دستان شماست که به عنوان ماگ دکوری و شیک نیز کابرد دارد.

یه نکته مهم دیگه وقت خرید ماگ حرارتی، چک کردن قابلیت‌هاشه. قابلیت استفاده توی مایکروویو و شستن توی ماشین ظرف‌شویی چیزیه که متاسفانه هیچ‌کی بهش توجه نمی‌کنه.

وقت خرید ماگ حرارتی باید حواس‌تون به جنسش هم باشه. اگه مثل من قراره هفته‌ای یه بار ماگ‌تون از دستتون بیفته، بهتره که ماگ حرارتی استیل بخرین.

برخی از ماگ های سرامیکی با تصویر سازی سه بعدی از حیوانات یا شخصیت های کارتونی و بصورت خلاقانه ای ساخته شده اند که افراد می توانند مطابق با سلیقه و علایق خود طرح موردنظر خود را انتخاب کنند و از نوشیدن در آن لذت ببرند.

سقف کاذب کناف فوق العاده شیک مناسب برای منزل و اماکن عمومی

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می ??????? ????? دهد.

Report this wiki page